|
R.A.R.B. II. futam, Hnta
J buli volt, szerintem...
Mint sok ms rallye-esemny, a hntai verseny is gy kezddtt, hogy Bogesz ismeretsgeinek s kapcsolatainak ksznheten, sok v utn, jra raliverseny helyszne lehetett a hntai katlan! Na persze, nem feledkezhetnk meg a plya tulajdonosairl sem, mivel az partnersgk nlkl, itt verseny nem kerlhetne megrendezsre! Ezton is ksznet, Willisits Vili ’b-nak s fiainak! Sokan „hztk” az orrukat, hogy ezen a talajon nem lehet „normlis” gyorsasgit rendezni. Sok vvel ezeltt, Hntn, a Rali I s Rali II meznye 2-3-szor is teljestette a tvot, klnbz vlemnyekkel! A mostani versennyel kapcsolatosan is hallottam negatv nzi visszhangot, miszerint: „Szar verseny volt, mert kevs volt az indul!” Ez a kritika sem a rendezvny s a lebonyolts sznvonalrl szlt szerintem! rdekes mdon, a versenyzk nem tiltakoztak sem a plya talaja, sem a por ellen! Valsznleg k gy gondoltk, hogy a rali errl szl! Ez nem plya verseny!
Valban kevs volt az indulk ltszma. Sajnos ugyan ebben az idpontban volt mg kt amatr verseny a krnyken. A rendezk rszrl, ekkora felhajtst reklm tren mg egy rendezvny sem kapott! TV, Rdi (gyri s tatabnyai stdi), jsgok (Gyr-Sopron s Komrom megyei), sznes szrlapok s plaktok, Rallyheart foldal, tbb ralifrumba bejegyzs, rengeteg e-mail, stb.
Ekkora „krts” sem volt mg: WC-k, zuhanyzk, ingyen kaja s energiaital, ajndkok, nz autztats, Kvry Barna mint szpker, ifj.Tth Jnos mint vendg, jszakai filmvetts, raliaut ill. quad brls, stb. Aki ott volt, szerintem jl rezte magt!
Az ideredmnyek alapjn a versenyt az ifj.Willisits Vili-Tamtom Peti du nyerte volna, de Vili mr tbb httel a rendezvny eltt kijelentette, hogy csak elfutknt ll rajthoz, mivel nekik ez hazai plya! A versenyt a Galambos Imre-Albert Gyrgy (Mitsubishi Eclipse) pros nyerte, akikkel a harmadik gyors utn kill Ungvri Pter-nnep Andrs(BMW), illetve „Tengi”-k (Tengelics-Szab) vehettk volna fel a „kesztyt”, de sajnos a harmadik gyorson egy fltengelytrs, vezet helyrl knyszertette ket is killsra. Egybknt nekik jr a Fairplay-dj is, mivel Bogesz motoros esse utn (ppen hozzjuk igyekezett), „felldoztk” tbeszljk vezetkt, Bogesz lbnak elszortsra! Amgy Gborunk jl van, a srlse nem szp, de szpen ssze lett varrva, 13 ltssel! Persze „Tengi”-ken kvl bosszankodhatott a Tavali Feri-Kozma Bandi (Subaru) egysg is, akik vlthiba miatt el sem tudtak rajtolni! Vagy a Mayer-Varga(Ford Escort), Dallos-Pnzes(Lada), Bedecs-Bdr(Lada), Molnr-Fekete(Peugeot), akik az els, ill. az els gyors utn knyszerltek feladni a versenyt! Bedecs Laciktl ezton krek elnzst, mivel a verseny kezdete eltt n mondtam, hogy jl kell autzniuk, mivel jelen volt az autjuk elz tulaja (Csrs Karcsi), aki hrom krben is elfut szerepet vllalt, valamikori Lads ltre, Suzukival. Az elbbi prosokon kvl „Igor”-k(Kiss-Kiss) „anyzhattak” mg inkbb, mivel k az utols gyorson ismertettk meg a Lada kilincst az anyaflddel. Barill Petik elkel helyrl nem tudtk folytatni a megmrettetst, Rachel (a navigtor) rosszullte miatt. Kln gratulci jr a kt kiskategris Trabis prosnak, a Greffer-Szer, s a Brettschneider-dm dunak a rszvtelrt! Kln ksznet jr a Tavali Feri ’b-Hdvgi Beni ’b legends gyri raliprosnak, akik elfutknt is immron msodszor tiszteltek meg bennnket, s megvrtk a msnapi djkiosztt is, hogy tadhassk a kupkat!
KSZNET MINDENKINEK, AKI BRMILYEN FORMBAN JELEN VOLT HNTN!
| |