|
Gombs-Gombs s az MC-Rallye
Gombs Lacik csupn egy jzt akartak autzni...
Szerettnk volna egy jzt autzni Miskolcon! Ez sajnos nem sikerlt, tbb okbl! Kezddtt azzal, hogy a -szerintem- tl szigor Technikai Bizottsg, a gptvtelen, 2mm-el nagyobbnak tallta a turbnkat. Ezzel nincs is semmi gond, az ellenrzs, s a szablyok betartatsa a feladatuk! Krtnk idt, hogy a problmt orvosolni tudjuk, s rendben tegyk a parc-fermebe az autt. Ezt nem engedtk, pedig sikerlt egy szablyoknak megfelel turbt kertennk Keszler Matyitl, ezton is ksznet rte! Csak a msnap reggeli 20 perces szerviz idejben adtak engedlyt a cserre. Ezzel sem lett volna gond, de reggel, mikor beindtottam az autt, az es miatt bekapcsoltam az ablaktrlt, ami miatt a rosszul feltett biztostktbla-fedl leesett, s pr drt lecsszott a helyrl, az aut pedig lellt. Ki kellett tolnunk a „habknny” Audit a zrt parkolbl, majd majdnem 15 percig kszkdtnk a „madzagok” helyrelltsval, mire jra lett let az autban. Rohantunk a szervzbe, ahol 5 perc alatt sikerlt kicserlni a turbt, de gy is kstnk 1 percet, ezrt kaptuk a 10 msodperces bntetst, s a verseny mg el sem kezddtt! Mgis szerettk volna jl rezni magunkat, tt nlkl, a kzifk sr hasznlatval, a nzk s fotsok kedvben jrni. Tbbszr kijelentettem mr, hogy Mi kedvtelsbl, rali-szeretetbl versenyznk, az autnk is legalbb 100 lervel gyengbb az „F”-csoport top-autihoz kpest, ezrt is lepett meg, hogy a msodik gyors berjban a Technikai Bizottsg turbszkt ellenrzs cmn tartott fel bennnket. Pedig mi csak egy jzt akartunk autzni! Igaz, k ezrt vannak! Igaz, meg sem fordult a fejnkben a csals! Igaz, mi nem az abszolt helyezsekrt harcolunk! Valsznleg csak Mi reztk gy, hogy rnk szlltak, pedig valsznleg csak a dolgukat vgeztk! A harmadik gyors utn meg slyt ellenriztek. Ezt is furcsltuk, de ht ez a dolguk! Mi vrt volna mg rnk, azt nem tudhattuk meg, mivel a 4. gyorson eldurrant az egyik turbcs, gy killni knyszerltnk. Nem mondom, hogy j szjzzel jttnk haza… Valsznleg a Duna Rallyen nem llunk rajthoz…
| |